Wednesday 22 January 2014

Κουλούρια γεμιστά


Η σημερινή μας πρόταση για ένα νόστιμο σνακ, πιστεύω θα σας ενθουσιάσει!!
Πολύ συχνά προβληματίζομαι, όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι, τι να φτιάξω για να δώσω στο παιδί μου να φάει στο σχολείο ή τι να πάρουμε και εμείς μαζί μας στη δουλειά.
Σκαρφίστηκα λοιπόν αυτά τα κουλουράκια με σπιτικό φύλλο ζύμης, και από τότε που τα δοκιμάσαμε τα φτιάχνω συχνά.
Τα υλικά τους είναι λίγα και η εκτέλεσή τους πανεύκολη.
Η γέμισή τους μπορεί να αλλάξει ανάλογα με τι σας αρέσει περισσότερο, όπως τριμμένο τυρί και αλλαντικά, μανιτάρια, ελιές, ντομάτα, πιπεριές κ.α.
Τα συγκεκριμένα θυμίζουν τυρόπιτα και σας βεβαιώ γίνονται πεντανόστιμα!
Πάμε να σας πω πως θα τα φτιάξουμε!

Υλικά για 6 τεμάχια:
1 φλιτζάνι τσαγιού αλεύρι γ.ο.χ
1,5 φλιτζάνι τσαγιού αλεύρι ολικής άλεσης
μισό φλιτζάνι τσαγιού νερό (ίσως και λίγο παραπάνω αν χρειαστεί)
3 κουταλιές ελαιόλαδο
1 κουταλάκι ξύδι
αλάτι
1,5 φλιτζάνι τσαγιού τριμμένη φέτα ή ανάμεικτη με ανθότυρο
Επιπλέον:
ελαιόλαδο για επάλειψη
λίγο σουσάμι
Πάμε να τα φτιάξουμε: 
Βάζουμε σε μια λεκανίτσα τα δύο είδη αλεύρων και το αλάτι, και τα ανακατεύουμε.
Προσθέτουμε το νερό, το ελαιόλαδο και το ξύδι και ζυμώνουμε όλα τα υλικά.
Η ζύμη θα πρέπει να είναι μαλακή, εύπλαστη και να μη κολλάει στα χέρια μας, γι αυτό ίσως χρειαστεί να προσθέσουμε λίγο νεράκι ή λίγο αλευράκι παραπάνω.
Σκεπάζουμε τη λεκανίτσα με μια καθαρή πετσέτα και αφήνουμε τη ζύμη να ξεκουραστεί για 30 λεπτά περίπου. Έπειτα την χωρίζουμε σε 6 μπαλίτσες.
Πασπαλίζουμε μια καθαρή επιφάνεια με λίγο αλεύρι.
Παίρνουμε μια μπαλίτσα ζύμης, την τοποθετούμε επάνω στο αλεύρι και την πασπαλίζουμε ξανά με λίγο αλεύρι.
Με ένα μικρό πλάστη την ανοίγουμε σε μακρόστενο λεπτό φυλλαράκι.
Μοιράζουμε την ποσότητα του τυριού σε 6 ίσα μέρη.
Τοποθετούμε το 1/6 της ποσότητας κατά μήκος του φύλλου ζύμης που ανοίξαμε, διπλώνουμε προς τα μέσα τις 2 κοντές άκρες και τυλίγουμε την ζύμη σε ρολό.
Στρίβουμε λιγάκι τη ζύμη για να κάνει το σχέδιο που βλέπετε στις φωτός, βρέχουμε ελαφρά τη μια άκρη με λίγο νερό και την ενώνουμε με την άλλη.
Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία και με τα υπόλοιπα φυλλαράκια ζύμης, φτιάχνοντας έτσι 6 κουλούρια.
Λαδώνουμε την επιφάνειά τους με ένα πινέλο και τα πασπαλίζουμε με λίγο σουσάμι.
Τα τοποθετούμε σε ταψί λαδωμένο ή στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί ψησίματος.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 170 βαθμούς, μέχρι να ροδίσουν (περίπου 20 λεπτά). Προσέχουμε να μην τα παραψήσουμε και μας στεγνώσουν.
Καλή επιτυχία!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

62 comments:

Maria Naka said...

Πωπω τελεια ιδεα!

Amelie said...

Υπέροχα φαίνονται τα τυροκουλούρια! Δεν χρειάζονται κάποιο διογκωτικό ε? Ρωτάω όπως καταλαβαίνετε διότι μπαίνουν άμεσα στο πρόγραμμα.

- spoonstories- said...

Βρε Ελένη, το έκανες πάλι το θαύμα σου!Με το σουσαμάκι του αυτά τα κουλουροτιροπιτάκια είναι θαύμα.Καλημέρα!

Lenia said...

Φαίνονται ακαταμάχητα!Καλημέρες!

SpIrToKoYto said...

Πρωινός καφές με κουλουράκι...Οτι το καλύτερο και μάλιστα από τα χεράκια σου Ελενάκι μου...Μοσχομύρισαν...!!!

Καλημέρες και πολλά φιλιά σε όλες σας...-:))

ΕΛΕΝΑ said...

Πω πωωω Ελενάκι τι να πω????
Υπέροχα, υπέροχα, υπέροχα!!!!!
Και πανεύκολα, δηλαδή στο στοιχείο μου ;-)
Φιλιά πολλά, πολλά!

Eleni said...

Καλημέρα Maria μου σε ευχαριστώ πολύ!!!

Eleni said...

Amelie καλημέρα, όχι δε χρειάζονται κανένα διογκωτικό γιατί το φύλλο τους είναι λεπτό όπως στις πίτες περίπου και όχι ζυμαράκι π.χ σαν τα κουλούρια Θεσσαλονίκης για να φουσκώσει.καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!
Ευχαριστώ πολύ!

Eleni said...

Λίλια μου χαίρομαι που αρέσουν,σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
Φιλιά!

Eleni said...

Καλημέρα Lenia μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!!

Eleni said...

Σπιρτοκουτάκι μου καλημέρα!!!Θα συμφωνήσω μαζί σου, κουλουράκι και καφεδάκι το τέλειο πρωινό!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Σμουτς, φιλάκιααα!!!!

Eleni said...

Ελενάκι μου καλημέρα!!!!!Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου αρέσουν!Ταιριάζουμε πολύ όπως έχεις καταλάβει, είμαι επίσης του εύκολου & γρήγορου χαχα!!!
Φιλάκια πολλά!!!
Σμουτς!

syros2js said...

Ελενάκι μου, σίγουρα θα το δοκιμάσω το θαυματάκι που μας προτείνεις!!!
Νομίζω πως θα προσθέσω και το ανθότυρο!!!
;-)
ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!!!

Ξανθή said...

Πολύ ωραία θέλω τώρα!!
Καλό μεσημέρι σε όλες!!

Amali said...

Καλημέρα,
πολύ ωραία και λογικά τρώγονται στη στιγμή!!!!
θεωρώ ότι η γέμιση πειράζεται όσο θέλουμε έτσι;;;;

πολλά φιλιά
μας άνοιξες την όρεξη μεσημεριάτικα

Eleni said...

Γιάννα μου μπορείς να προσθέσεις ανθότυρο, αλλαντικά και ότι άλλο σου αρέσει!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια πολλά....σμουτς!!!!!!

Eleni said...

Ξανθή μου χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!!!!!

Eleni said...

Αμαλία μου τρώγονται στο πι και φι, εξαφανίζονται!!!Φυσικά και πειράζεις τη γέμιση, πρόσθεσε μέσα ότι θέλεις!!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!
Φιλάκια!!!!!

Unknown said...

Και υγιεινό, και νόστιμο, και εύκολο, και πάω να το φτιάξω τώρα!!!! Φιλιά Ελενάκι!

Eleni said...

Χρύσα μου είναι πολύ νόστιμα, καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!!
Χαίρομαι που άρεσαν,σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά!!!

Μarion, said...

Φανταστικά Ελένη.Και με χειροποίητο φυλλο, δεν υπάρχει καλύτερο κολατσιό.
Μπράβο

Φιλιά :)

Eleni said...

Μάριον λατρεύω το χειροποίητο φύλλο είναι πολύ πιο νόστιμο!Πράγματι είναι καταπληκτικό κολατσιό, δοκίμασέ το!Σε ευχαριστώ!
Φιλιά!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Τέλεια πρόταση και τόσο αγαπημένη! Ευχαριστούμε κορίτσια!!!!

Eleni said...

Καλησπέρα Ευγενία!
Σε ευχαριστούμε πολύ!!!!

nikiad.blogspot.gr said...

Υπέροχα φαίνονται ,Ελένη μου !!!!
Θα κρατήσω το link της συνταγής και θα ξαναπεράσω !!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Ελένη, πρέπει να έγιναν πολύ νόστιμα!!! Ωραία η ιδέα σου για σνακ των παιδιών! Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!

Paraskevi Lamprini M. said...

τέλεια...μας ανοίγεις την όρεξη!! μπραβο!!

DIMI said...

Φανταστικά τά τυροκουλούρια σου Ελένη μου!!Εύκολη συνταγή καί νόστιμη!!!Αρέσουν πολύ στά μικρά μας,τά τυρόψωμα.Σίγουρα θά λατρέψουν τά κουλουράκια σου!!!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Ελένη μου, με ενθουσίασε η ανάρτησή σου. Την εκτύπωσα ήδη!
Αυτό τον καιρό, ψάχνω για έξυπνα σνακ, για να παίρνουν οι μικρές στη σχολή, όταν δεν προλαβαίνουν να φάνε μεσημεριανό.
Πολλά φιλάκια
Καλή εβδομάδα!!!
Και ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συνταγή αυτή!!!

Eleni said...

Νίκη μου είναι πάρα πολύ ωραία, δοκίμασέ τα, καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

Eleni said...

Βάσω μου έγιναν καταπληκτικά, το ιδανικό σνακ και για μικρούς και για μεγάλους, δοκίμασέ τα!!!
Σε ευχαριστώ πολύ, φιλιά!!!

Eleni said...

Λαμπρινή μου σε ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!!!!

Eleni said...

Dimi μου είναι πάρα πολύ ωραία μοιάζουν σαν τυροπιτούλες, αν τρώνε τυρί σίγουρα θα τα λατρέψουν!
Σε ευχαριστώ πολύ, φιλάκια πολλά!!!

Eleni said...

Ροδούλα μου πιστεύω πως είναι μια είναι απο τις καλύτερες λύσεις, και με έχουν βολέψει πάρα πολύ.Τα παίρνουμε και μεις με το σύζυγο στη δουλειά για κολατσιό.Της μικρής μου της αρέσουν πάρα πολύ.Εύχομαι να αρέσουν και στις δικιές σου κορούλες.Δοκίμασέ τα!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά!!!

Rena said...

Φαίνονται πεντανόστιμα και σχετικά εύκολα!!!!!!
Φιλάκια!!!!

simonmad said...

Δεν λέμε ποτέ "όχι" σε μια λαχταριστή παραλλαγή του αγαπημένου κουλουριού!!! Πόσο μάλλον αν είναι και γεμιστό! Μπήκε στα "προσεχώς"!

Beauty Follower said...

Ενθουσιάστηκα και μονο που τα είδα!

Unknown said...

Τι όμορφα τα κουλουράκια σου Ελένη μου...με τυράκι τέλεια!!!!

Μαρία Έλενα said...

Φαίνονται πεντανόστιμα.
Φιλάκια ...

mia maria said...

Πολύ ωραία! Να είχα τώρα!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Το καλητερο μακραν πρωινό και κολαστιο Ελενη μου και πανευκολο θα μπορούσαμε να τα βαλουμε και στην καταψυξη αψητα.. και να βγαζουμε να τα ψήνουμε;; αν τα κανουμε ετσι τα ψήνουμε κατεψυγμένα.. ή τα ξεπαγώνουμε;;; απορία.. μου!!!!φιλάκιααααα!!!

Tante Kiki said...

Ελένη μου ζωγράφισες!!! Υπέροχο κολατσιό και φαντάζομαι ...η μικρή θα το απόλαυσε!!!! Πεντανόστιμο ...τέλειο!!!
Φιλάκια!

Eleni said...

Είναι πράγματι πανεύκολα Ρένα μου!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!!!

Eleni said...

Simonmad καλή επιτυχία σου εύχομαι αν τα φτιάξεις!Χαίρομαι που σου άρεσαν, σε ευχαριστώ πολύ!!!

Eleni said...

Beauty Follower , σε ευχαριστώ πολύ!!!!Καλό βράδυ!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου να σαι καλά!!!
Καλό σου βράδυ!!!!

Eleni said...

Μαρία Έλενα σε ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσαν!
Φιλάκια!!!!

Eleni said...

Μαράκι μου μακάρι να μπορούσες να δοκιμάσεις, είναι πάρα πολύ ωραία!Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!!!

Eleni said...

Σμαραγδένια μου νομίζω πως είναι καλύτερα να τα βάλουμε άψητα στη κατάψυξη και να βγάζουμε κάθε φορά αυτά που θέλουμε να ψήσουμε μόνο.Επειδή είναι φύλλο φοβάμαι μήπως αν τα βάλουμε ψημένα στη κατάψυξη αλλοιωθεί το αποτέλεσμα. Χαίρομαι που σου άρεσαν σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια πολλά!!!

Eleni said...

Κική μου είναι από τα αγαπημένα μας σνακ πλέον(μικρών & μεγάλων).Χαίρομαι που άρεσαν και σε σένα!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλό βράδυ, φιλάκια!!!!

Maria B. said...

Ελενάκι μου γλυκό, μου έφτιαξες το πιο ωραίο σνακ!!! σε λατρεύω σματς σμουτς !!! παίρνω ότι εχει περισσέψει απο την 3η δόση που έφτιαξες !!! χιχιχιχιχι!!!


καλημερούδια !!!!!!!!!!!

Ειρήνη Ε. said...

Ελένη μου, πολύ ωραίο σνακ, τα γεμιστά σου κουλούρια. Για μικρούς και μεγάλους. Άνετα μπορώ να τα δώσω στην μικρή, για κολατσιό στη σχολή, μετά το μάθημα. Φαντάζομαι ότι κάλιστα μπορούν να φαγωθούν και κρύα. Εν τω μεταξύ, στείλε μερικά προς τα κάτω, γιατί θα πιούμε το απογευματινό μας καφεδάκι σε λίγο και ένα ωραίο, γεμιστό κουλουράκι, είναι το καλύτερο συνοδευτικό.
Καλό απόγευμα.

Unknown said...

Έγραψες πάλι Ελενάκι...τι να πω? Εξαιρετικά τα κουλουράκια σου..Εύκολα και ζουμπουρλούδικα και εντελώς όμορφη παρουσίαση...

Anonymous said...

Λοιπόν είναι πολύ ωραία και νόστιμα ευχαριστούμε αλλά ΜΠΩΡΟ να χρησιμοποιείτο ένα είδος αλεύρι γιατι εδώ ΣΤΙΝ Γερμανία δεν ξέρω αν βρω ολικής άλεσης

Eleni said...

Μαράκι μου είμαι ήδη στη 4η δόση χαχαχα!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν!Σε ευχαριστώ!!!
Φιλάκια πολλά πολλά, σμουτςςςςς!!!!!

Eleni said...

Ειρηνη μου σίγουρα θα αρέσουν πάρα πολύ στη κόρη σου, τρώγονται άνετα και κρύα όπως το είπες!Σου στέλνω αμέσως μερικά!!!!Σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

Eleni said...

Ευάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!!

Eleni said...

Anonymous, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιό σου,χαίρομαι που σου άρεσε η συνταγή!Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μόνο λευκό αν δε βρίσκεις ολικής άλεσης αλεύρι. Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!

Anonymous said...

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Και εγώ είμαι φαν της κΟυζίνας θα ηθελΑ. Και εγώ νΑ μάθω πως μπορώ ΝΣ πω στο σελίδα να βάζω συνταγές αν θέλεις να μου δώσεις κάτι που ΒΑ μπορέσω να εποικηνονησω φυλάκια.....

Eleni said...

Χαιρόμαστε πολύ που σου αρέσει η κουζίνα!!!Επικοινώνησε μαζί μας στο email του blog μας syntageskardias@yahoo.com
Καλό βραδυ!!!

Mary said...

Χρειάστηκε αιθέρας για να συνέλθω Ελενάκι μου... Τέλεια!!!

Φιλάκια μισολιπόθυμα!

Unknown said...

Έδωσες τεράστια λύση για σνακ στην οικογένεια! Δεν τα κρίνω, δεν τρώω φέτα. Είμαι σίγουρη θα ακούσω πολλά μμμμ από το σπίτι όμως!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...